درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • Fun
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریحی و آدرس speedmax.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 27914
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تفریحی




انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

                      

۱۹ شهریور ۱۳۹۲  //  اخبار اپل  //
13788009911 انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

امروز در این تاپیک قصد داریم انتظارات از شرکت اپل برای کنفرانس امشب بر اساس سایت BGR را ارایه دهیم.

یک نگاه به گذشته می کنیم به تاریخ اکتبر سال ۲۰۱۱ زمانی که شرکت اپل برای اولین بار توسط خودشان iPhone 5 را ارایه داد.

امروز زمان تعیین شده ی شرکت اپل برای رونمایی از دو محصول iPhone5 و iPhone 5S می باشد امشب قرار است شرکت اپل هر دو محصول iPhone 5S و همچنین iPhone 5C را در جلوی چشم های همه رونمایی کند.

13788009922 انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

کنفرانس امشب اپل یکی از کنفرانس های متفاوت خواهید بود زیرا تا کنون شرکت اپل به دنبال اضافه کردن iPhone هایی بالاتر از آیفون نسل گذشته بوده است اما در این کنفرانس این شرکت تصمیم دارد یک محصول جدیدتر با طراحی و کیفیتی نه چندان فوق العاده و قیمتی پایین به نام iPhone 5C را رونمایی کند.

موفقیت دو برابر:

اپل تا کنون در خط افزایش و بهتر کردن خانواده ی آیفون خود بود و تا کنون محصولات آیفون خود را با موفقیت ارایه داده است.

اگر بخواهیم نیم نگاهی به گذشته بیندازیم تا کنون شرکت اپل محصول iPod خود را در چند مدل رونمایی کرده است سال ۲۰۰۱ محصول iPod Mini و در سال ۲۰۰۵ محصول iPod Shuffle که در قالبی همانند قالب iPad وهمچنین انتظار می رود که همانگونه که شرکت اپل در حال افزایش دادن خانواده ی آیفون می باشد انتظار می رود خانواده ی iPod محصول خود را نیز افزایش دهد.

تا کنون اپل در زمان های محدودی قیمت محصولات خود را کاهش و یا محصولات خود را با قیمت های پایین تری به بازار عرضه داده است.این شرکت تا کنون محصولات iPod و iPad را با مدل های کوچک تر و ارزان تر از دیگر مدل ها به عنوان دفاع در برابر رقیب ها ارایه داد.اما در مورد کاهش دادن محصولات اپل می توان به فروش مدل های پایین محصولات خود اشاره کرد.شرکت اپل با ارایه دادن محصولات جدید خود قیمت های محصولات گذشته ی خود را کاهش می داد.

شرکت اپل با این روش خود گروه زیادی از کسانی را که به مدل های جدید تلفن ها علاقه ای ندارد را به خود جذب کرده است و توانسته است در کشور چین که پرفروش ترین مکان فروش محصولات اپل است را روز به روز قوی تر می کند.

اما اکنون به اتفاقات و رویدادهایی که از شرکت اپل برای کنفرانس امشب انتظار می رود را مرور می کنیم:

در اولین انتظارات می توانیم به iOS7 بپردازیم:

13710520271 انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

شما نمی توانید یک iPhone جدید را بدون سیستم عامل جدید پیدا کنید.iOS7 جدیدترین سیستم عامل شرکت اپل برای محصول جدید iPhone خود می باشد که دولوپر ها از ماه جون در حال طراحی و بهتر کردن این سیستم عامل برای نسل جدید آیفون می باشند.

13709675151 انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

از شرکت اپل همچنین انتظار می رود نسخه ی “Golden Master” این سیستم عامل را نیز منتشر کند.شما کاربران می توانید با مراجعه به تاپیک های نقد و بررسی تخصصی ios 7 ( اختصاصی apple-ios.ir) و رابط کاربری iOS 7 برسی‌ شد….! اطلاعات بیشتری در مورد سیستم عامل جدید اپل کسب کنید.

در انتظارات بعدی به برنامه ی جدید iTunes Radio میرسیم:

13710652961 انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

این سرویس دهی و برنامه جدید شرکت اپل در ماه جون رقم خورد این برنامه قرار است بر روی سیستم عامل iOS7 منتشر شود و همچنین شرکت اپل قرار است این برنامه را با به روزرسانی iTunes نیز ارایه دهد همچنین انتظار می رود این برنامه برای محصول Apple TV نیز ارایه شود.
شرکت اپل تصمیم دارد بر روی این برنامه تبلیغات قرار دهد این شرکت قیمت هر تبلیغ را ۲۴٫۹۹$ برای هر سال مشخص کرده است.

13710654511 انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

شما کاربران عزیز می توانید با مراجعه به تاپیک iTunes Radio چیست! از اطلاعات بیشتری نسبت به این برنامه با خبر شوید.


در ادامه ی انتظارات به آپدیت Apple TV می رسیم:

تا کنون خبرهای بسیاری در مورد برنامه های جدیدی برای این محصول منتشر شده اند که از میان این برنامه ها می توان به برنامه ی جدید iTunes Radio اشاره کرد اما همچنین به جز این برنامه خبرهای دیگری در مورد ویژگی های جدیدی برای این محصول منتشر شده است.

در انتظار پایانی می توان به آپدیت Apple TV اشاره کرد:

اپل در سال گذشته نسخه ی جدیدی برای محصولات iPod و iPhone ارایه داده است و دوباره زمان برای آپدیت رسیده است.شاید سناریوی این اتفاق به سال ۲۰۱۱ بر میگردد که شرکت اپل این محصول را با رنگ های جدید و قیمت پایین تر ارایه داد.بهمین دلیل انتظار میرود آپدیت این برنامه در این کنفرانس ارایه شود.

 انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

تا کنون در مورد انتظارات شرکت اپل بحث شد.انتظاراتی که بر اساس خبرهای منتشر شده در مورد محصولات اپل پایه گذاری شده بود.اما خبرهای دیگری نیز در مورد این محصولات نیز منتشر شده بود که بر اساس این سایت انتظار میرود شرکت اپل این محصولات را رونمایی نخواهد کرد.

در اولین خبر در مورد محصولاتی که انتظار نمی رود به محصول New iPads ها میرسیم:

13753866301 انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

اپل اخیرا زمان بسیاری برای کارکردن بر روی محصول iPad گذاشته است اما انتظار نمی رود که این شرکت این محصول را امشب رونمایی کند.بر طبق سنت پیشینه و نیم نگاهی به کنفرانس های اپل انتظار می رود این شرکت محصولات جدید iPad خود را در سه ماه آینده رونمایی کند.تا کنون خبرهایی در مورد قاب های محصولات iPad Mini و iPad5 منتشر شده بود که گفته شده بود این محصولات دارای صفحه نمایش رتینا و بسیاری ویژگی منحصر به فرد وارد بازار خواهند شد اما بر طبق گفته ها ی تحلیلگران شرکت اپل این محصولات را امشب رونمایی نخواهد کرد.

در گام بعد به OS X 10.9 Mavericks می رسیم:

13709765731 انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

شبیه iOS7 که برای محصولات آیفون ارایه شده است شرکت اپل سیستم عامل جدیدی را برای محصول Mac خود طراحی کرده است.دولوپرها همچنین با شروع iOS7 کار خود را بر روی OS X 10.9 Mavericks آغاز کرده اند.بر اساس گفته ها و نوشته های سایت ۹to5Mac و AllthingsD که در هفته ی گذشته منتشر کرده بود از شرکت اپل انتظار نمی رود این برنامه را منتشر کند.
شما کاربران می توانید بررسی این سیستم عامل را در تاپیک بررسی تخصصی OS X Mavericks (اختصاصی Apple-ios.ir) مطالعه کنید.

اما در پایان این انتظارات به محصول Mac می رسیم:

13709334891 انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

از شرکت اپل انتظار میرود با بزرگ کردن خانواده ی آیفون و آیپد خانواده ی Mac را نیز پیشرفت دهد.اما انتظار نمی رود که شرکت اپل این محصول را امشب رونمایی کنند.اپل تا کنون برنامه های زیادی را برای این محصول منتشر کرده است و همچنین محصولات زیادی همانند

 

13517131621 انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

iMac, Mac Mini و MacBook Pro منتشر و برنامه های بسیاری را نیز برای این محصول ارایه داده است اما همه ما منتظر کاهش قیمت

13516984741 انتظارات از کنفرانس شرکت اپل به روایت سایت Cnet

این محصولات هستیم.شما کاربران عزیز می توانید با مراجعه به تاپیک های نقد و بررسی تخصصی مک پروی ۲۰۱۳ ( اختصاصی apple-ios.ir) و بررسی جامع و حرفه ای iMac های اپل ویژه ی [apple-ios.ir] آگاهی های خود را افزایش دهید.

این خبر در مورد انتظارات شرکت اپل بر اساس تحلیل های سایت Cnet بود شما همچنین می توانید انتظارات ار شرکت اپل بر اساس تحلیل های سایت iClarified را در تاپیک انتظارات از اپل به روایت سایت Iclarified مطالعه کنید.
همانطور که انتظار می رفت شرکت اپل قرار است ۱۰ سپتامبر که به عبارت دیگر امشب قرار است کنفرانس خود را برگزار کند.شما می توانید کنفرانس زنده ی اپل را در همین سایت دنبال کنید.

به راستی شما کاربران از شرکت اپل برای کنفرانس امشب چه انتظاراتی دارید؟

با کدامیک از این انتظارات موافقید؟

انتظارات و نظرات خود را با دیگر کاربران در این تاپیک در میان بگذارید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 19:7 ::  نويسنده : علی ناظر